väcker känslor... (L)

Jag är nästan friiiiisk:D:D:D
Jag är suuper glad för att jag är typ frisk, äntligen:D
Imorse stekte jag pankakor till frukost bara för att jag  var så sugen^^
Hller oxå på med att fixa plakett tavlor till mina ponnyers alla plaketter, då olle har 18 och Rabbe bara 3:P tänkte lägga upp bilder senare när dom är heelt klara!! man vill ju inte förstöra väggarna i stallet med massa hål efter plaketter så då tänkte jag att man sågar ut en trä skiva sedan målar och snyggar till den och tillslut sätter dit plaketterna och sen hänger upp dem! självklart ska dom ju hänga på boxen utanför där hästen står och sedan om hästen säljs elr ngt så kan man flytta på dom hur lätt som helst, och För att Plaketterna ska sitta fast på plankan så skruvar jag inte utan tar lite dubbelhäftande tejp och trycker fast dom med, Jag lovar att lägga upp bilder på hur det blev sen när allt är klar!:D Detta kom jag fgaktiskt på helt själv och är jätte nöjd för det blir skiiiiiitsnyggt:P




Bild på mig och Asterix i vintras/våras, älskar bilder som väcker känslor.. (L)

Kommentarer
Postat av: Ebbisen

Gud vad skönt att du är frisk! Saknar dig massor<3 och kmr inte du till skolan imorgon så kmr jag hem till dig! Puss och Kram<3<3

2010-10-24 @ 16:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0