Sometimes I Just don´t wan´t to be there..

Dagen sööög rumpa idag, asså torsdagar i min klass är sämst!
Cyklade hem snabbt idag och insåg att det kanske inte var så bra..
Är ju på väg att bli förkyld och jag har inte insett att det är då man ska ta det lungt och vara hemma ¨från skolan för att inte smitta andra^^ Men så gör inte maria inte hon går till skolan bara för att inte missa ngt och är där för att vara social;P

Orkade inte rida olle idag, Rabbe ska vila två dagar för mamma var inne på¨kliniken idag med honom och kollade så att allt var okej med honom o det vare, han var dock ngt låst i korset och Eva klämde igenom honom så nu ska han vila två dagar ochh sedan igång lite lungt igen och förhoppningsvis blir han skiiit fin!! Tyvärr blire då ingen tävling för honom på lördag men ska ändå vara funktionär och Elise som köpte min förra häst Ramona kmr imorgon kväll och ska sova över här tills på lördAg då hon ska tävla, ska bli skiit kul för Elise är heelt underbar och urgullig och jag är jätte glad att hon köpte Ramona!!:D 








Bild på mig och Ramona från 2007 inte världens finaste bild men Poni iaf!!



Min liiiilla bäbis våran första tävling blev i tvåa:D<3

 

Bild på mig och Ramona från när jag hopptävlade henne första året jag red henne(vår 2008)
Det måste vara vääärldens underbaraste ponny som jag sålde för snart ett år sedan!<3




Elise och Ramona I början av sommaren i Örsta på hopptävling:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0