Snart skola

Hejsan!
I morse gick upp tidigt och släppte ut våra hästar. Sedan mockade jag åt Pjotte och Alpen och fixade med höpåsar till Pjotte. Därefter när Pjotte hade ätit upp sin fukost tog jag in han, borstade och sadlade han för att sedan kunna rida. Jag red på utebanan eftersom det var någon som hade lovat att komma ut och ta kort på mig om jag red där.  SÅ jag red runt på banan och tränade han samtidigt som jag väntade och väntade på Maria. Anledningen tilll varför jag är lite små sur  på maria är därför att det står några hinder på ridnaban så jag kunde inte göra så många övninggar eftersom de stod där.  Jag fick rida runt hinder hela tiden och eftersom jag har en ponny som gillar att hoppa vart han bara piggare och piggare desto mer han gick. Tur nog hände ingenting och sen när jag kom in så ligger Maria och sover på soffan.  Tack för hjälpen lilla syter med att ta kort så att jag ser hur Pjotte går!

Vackra lilla syster
Hörs senare när jag har kommit hem från skolan ! :)


Extremt taggad inför skolan!


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

SV : Tack så jätte mycket !

2010-10-12 @ 18:26:09
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: Erika Krönert Kjellsson

Ni är såååååååå himla söta pussi pussi

2010-10-14 @ 01:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0