SJUK

SJUK, SJUK, och ännu mera SJUK:((

Har varit kraslig i tre veckor nu till och från, det suuger så hårt att inte orka ngt eller få gå till skolan:((
första veckan var jag rå-förkyld förra veckan hade jag torrhost och den här veckan feber, hmm undra vad som kommer nästa vecka, magsjuka kanske? ändå har jag varit i skolan till o från, men ändå liksom palla att var sjuk:(
var ute i stallet idag o mockade lite åt mina hästar, som karin nämnde i ett tidigare inlägg så hade hon och mamma varit och köpt nytt konstig strö som rabbe fick av, det var pellets typ som han direkt började äta på ofc, men aja jag tror inte på att det kmr vara så bra men vi får ju hoppas på¨det bästa^^
Hoppas jag blir bättre snart så jag kan åka till skolan till min underbara bästa vänn som kom hem från kina igår o pussa på henne, för jag har saknat henne ngt gryyymmt!!!
Puss <3 

Här kommer några härliga höst bilder som jag tog förra veckan på självutlösare och av mig sj, dom är absolut inte redigerade för det vet jag inte hur man gör, men jag älskar dom iaf;P







¨










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0