Sent inlägg

Hejsan!
Här kommer ett sent inlägg från mig ( KArin ).  Jag hade min idrottsdag idag i skolan så jag gick heldag och slutade vid fyra. Sen så hjälpte jag en kompis efter skolan med att plugga matte b. Efter det komm mamma och sedan så åkte vi till Kaias Hästport i Kumla. De hade 50% på det mesta i sitt sortiment då de ska lägga ner sin hästaffär och endast satsa på webbutik.  Vi lyckades hitta några saker även fast det var rätt så urplockat.  Jag hittade skit snygga jeansridbyxor ( okänt märke) men tråkigt nog var de lite små i storlek och helskodda, jag gillar halvskodda, annars hade jag nog köpt dem trots att de kostade runt 900. Tur nog lyckades jag hitta ett par riktigt fina grå halvskodda ridbyxor som innan hade kostat 795:-. 
 
Här kommer bilder på allt vi köpte;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0