resultat från tävling

Hejsan!
Idag tävlade jag i Lanna (utanför örebro)
Olle kändes faktiskt vääldigt fin när jag red honom(:
först red jag La:2 han blev lite för hög i formen i trav arbetet men ändå skötte han sig.
Som vanligt får vi inga bra ökningar i traven men vi fortsätter ändå;P
Galoppen var suuper fin och jag kände mig nöjd men ändå missnöjd:/
Vann ändå klassen med 66.57%:D:D

FEI:n kändes han faktiskt ännu bättre trots att han varit lite seeg, men vi var ute och kissade honom lite:P
Red igenomen pogrammet och kände mig hyffsat duktig när jag red honom och det kändes tuuusen ggr bättre än sist jag red det pogrammet i Dylta då jag bara fick 58%^^
fick tillslut hela 65% :O liksom jag har ridit/tävlat det en gång innan så jag var suuuper nöjd:D
var två poäng ifrån att var tvåa och placerad men jag blev trea:D


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Wihow, en till dressyrblogg - me like! :D



SV; tack så jättemycket, ska dock fixa lite nya bilder hade jag tänkt! :D

2010-10-04 @ 14:21:41
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0