Maria tävlar

Godmorgon !
Jag sitter hemma just nu och kollar runt lite på olika bloggar. Ska snart gå och äta frukost och efter det måste jag sätta igång och göra två olika arbeten som MÅSTE vara klara imorgon. -.- Jag får helt enkelt skylla mig själv att jag inte har gjort klart dem tidigare och för att jag knappt inte har gjort ett dugg på lektionerna.

Maria har åkt till Lanna för att tävla på Rosendahls dressyrtävling. Hon ska starta La2 och FEI någonting idag klockan 11 resp 13, men jag kunde inte följa med och kolla tvärr fast pappa åker dit snart och ska filma henne. Hur det har gått för henne kommer jag eller hon lägga upp senare, men jag vet att det var tufft motstånd i alla fall. :)



 Bild från i våras när maria red hos Kils RF


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv; Tack :D

2010-10-03 @ 15:04:14
URL: http://sheisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0