Love Her<3


Underbara vovven, Foto karin, var tvungen att lägga till det:P

Hej, nu är jag äntligen hemma från skolan. Idag hade jag idrott som sista lektion och det var jätte jobbigt-_-
Cyklade sedan direkt hem i motvinden tog baaaaaara 1 timme, super härligt när man är piss trött i benen.
Karin mobbar mig hela tiden när jag ska blogga och är på mig som en kråka och skriker och hettsar om att jag skriver för många smileisar och för "omogen" text, hon säger oxå att jag ska skriva som om min lärare skulle läsa men vem bryr sig?^^
Ändå älskar jag henne trots att hon bara har liiiiiiite damp ibland men hon är ändå underbar näär hon tex köper ringar till mig<3


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Tack. Han är jätte coool! :D

2010-10-05 @ 16:30:26
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0