Karin Lindh = -_-

Asså KARIN LINDH!
Människa är verkligen inte klok!!!
Hon höll seriöst på att ha ihjäl mig förut idag när jag skulle ut i stallethon ville ha en kladdkake muffins som jag gjor till mig, men domvar mina och hon hade redan fått en så hon anföll mig och drog ner mig på golvet och satte/la sig öppepå mig såjag inte kunde röra på mig sedan kom Asterix och började slicka mig i ansitket. (Eeuuw!!) sedan hölldom på så ca 30min och jag kom inte lossmen tillslut lyckades jag vända på mig iaf men då satte hon sig på mina revben så jag knappt kunde andas, då och dåryckte jag så mkt och försökte resa på mig men lyckades ist dunka i huvet i ungnsluckan och fick ännu ondare i min skalle...
Tillsiist börjadejag låtsas gråta då hon sedan släppte mig och jag sprang ut i stallet..

När jag nu kommit in och satt mig mittemot hennemed datorn på vårat skriv bord sitter hon o lyssnar på spotify men byter låt varannan sekund och nyss stannade hon på en där dom sjöng I Love Yoooou och hon gjorde slängkyssar till mig-_- Jag försöker ta det lungt och andas och tänka på att hon åker till Spanien på torsdag men ibland står jag bara inte ut med karin som beter sig som en barnrumpa....

 



BILD PÅ SNORUNGEN!!!!



Sry att jag glömde men här är iaf bilden på ngr av olles plaketter och plakettavlan:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0