JAG är inte kär...

JAg tkr nog inte om kärlek längre, det är sämst har jag insett för jag blir aldrig
kär o det är aldrig någon som tkr om mig så varför kärlek?

Sjuk idag igen:(:(:(:(:(:(
Hoppas o ber att jag kan gå till skolan imorgon för det blir ju ingen helg om man inte tar fredag på riktigt sätt, dvs att man springer ut från skolan o är skit glad;P
Att vara sjuk o vara hemma suger seriöst rumpaaaa!! visserligen har jag sett ett antal filmer och inte gjort så mkt men ändå:/ idag har jag tittat på Avatar och What Happens in Vegas, WHIV (What happens in vegas) har väärldens bästa slut!!^^

Karin la oxå igår upp en låt som hon sa var min favvo men NEJ det är den inte det lovar jag hon vågar själv bara inte erkänna att det är hennes;P
Har oxå insett att karin jämt får alla kommentarer på hennes inlägg, någon som har ett förslag om vad jag ska skriva för att ni ska tycka att det är kul o intressant?
Hare bästa ska gå o se film igen<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0