Hey, I´m Afraid...

Hopp då var man hemma från skolan:(
Blev jätte yr och kallsvettig idag på våran hemkunskap som vi hade så jag hade så min underbara mmamma kom och hämtade mig. Usch, usch usch men som tur fick jag hjälp av min underbara vänn Lovisa Julin<3

Har tyvärr inte hunnit blogga något sen i torsdags för det har varit jätte mycke. I fredags tränade jag för Lollo Åman som är en urduktig dressyr tränare som har hjälpt mig att komma långt! Olle gick tillsist bra men jag fick slita lite för att få honom att lyssna på hjälperna och jag måste erkänna att jag hade väldigt mkt tränsingsverk efteråt^^
I lördags tävlade Elise med Ramona och i första klassen LC:2 var hon tvåa på 65%:D och i andra klassen var hon fyra dvs första utanför placering med en poäng, men Elise var jätte nöjd och jag var jätte glad för Ramona hade aldrig kunnat få någon bättre ryttare när vi sålde henne!
Igår söndags var jag, pappa och karin och hälsade på hos vår äldre syster Sofia i Nässjö så vi var inte hemma förrän sent på kvällen så då var det plugg när vi kom hem men vi lovar att blogga mer den här veckan:)





Bild påå mig och Rabbe från stallet;P
Varför vara snygg när man ändå kan vara ful?xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0