Hej hopp

Hejsan!
Jag kom hem för ca en timme sedan från skolan. Slutade kvart i elva idag, skulle egentligen slutat tio över men man säger ju inte nej till att få sluta tidigare? ;)Hade ett matte prov idag och det var jätte svårt. För typ första gången i mitt liv så satt jag under provet och funderade på vad jag hade gjort under lektionerna egentligen. Fast det visade sig att även dom andra i klassen också tyckte det var jätte svårt. Tur nog kommer det fler prov som jag kan försöka få bra betyg på!
    Efter skolan gick jag på stan en sväng med Hanna och Lina. Hittade en ring på Åhlens och ett jätte fint armband på Iam. Köpte även en ring åt Maria på Iam för hon har bett mig att köpa ringar där åt henne ifall att jag hittar några fina.

Jag gav även hästarna lunch nu när jag kom hem så snart blir det ut i stallet och rida lite på Pjotte. Får äntligen börja galopera sen har har varit halt. :)

 
Ringen till höger är Marias om hon gillar den, de andra är mina :)

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Haha, okej! :D jaa, helt sjukt!



hur går det med häten annars? vad har han varit för halt?"/

2010-10-05 @ 23:11:11
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0