GAH:D

Förlåt, detta är meningen att det ska vara en hästblogg. Fast de senaste av mina inlägg har handlat om skolan. Jag går i skoan ungefär 5 h per dag så det kanske inte är så konstigt att jag skriver mycket om den medans jag bara är istallet runt 2,5 h. Jag är klar med min filmanalys, äntligen kanske inte den bästa men det är en analys. Dock är mitt största problem att den ska framföras muntligt imorgon, något som jag inte alls gillar eftersom jag precis håller mig inom maxtiden. Imorgon ska jag även försöka rida, fast då måste jag rida på ridbanan igen för det är hoppträning i vårat ridhus. Om det hade funnits bra ridvägar där jag bor i till exempel en mysig skog hade jag lätt valt att rida där imorgon för att kunna koppla och slappna av något som jag verkligen behöver då jag har jätte ont i min mage på grund av stress.
 Vi hörs imorgon !



Kommentarer
Postat av: emma

sv: ja visst blev dom :D tacktack :D

2010-10-14 @ 11:52:55
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv; ja, verkligen! :D

2010-10-14 @ 18:04:26
URL: http://puissance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0