Dressyrlektion

Hej igen!
Träningen idag gick verkligen jätte dåligt. Tror verkligen att jag är inne i en svacka just nu, verkligen ingenting vill fungera. Allting är jäätte farligt som vanligt enligt Pjotte, speciellt Erika våran tränare ;).  Det känns med bara som han springer runt och att jag bara rider med handen.  Att rida i dressyrsadel efter en månad i hoppsadel känns jätte fel för nu måste jag trycka ner mina ben extra mycket. Jag tror helt enkelt att jag måste börja träna mig själv lite mer, som om jag skulle ha tid för det fast jag måste verkligen. Men även så tror jag att jag får leta efter lite mjukgörande arbetsuppgifter för Pjotte.

Tur nog så kunde ingen ta kort på mig idag, men jag tog lite bilder på andra som var i ridhuset och snart ska jag ut och fotta Maria & Olle en snabbis!


Jätte söt ponny :)

Ponnyn igen fast utan sadel

Åsa som rider våran häst Alf

Åsa igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0