dåligt bloggande

Hejsan !
Här kommer ett tecken på att Sveriges sämsta bloggare lever- tro det eller ej!Jag har inte orkat blogga i helgen för jag har haft fullt upp med jobb, plugg och ponny!
   Igår så färgade mammi och jag mitt hår. Det skulle bli mörkbrunt för på förpackningen stod det "pärlemobrunt". Sedan när vi hade färgat klart och jag städade undan allting, läste jag på förbackningen och där stod de på franska chocklad svart.  Och ja det vart verkligen mer svart än brunt kan jag då säga.  Inte riktigt den färgen som jag hade tänkt mig, men tur nog är det toning i håret så om 50 tvättar eller något ska det väll vara borta. Hm jag duschar håret ungefär 3 dagar i veckan... 50/3= 16.666... Ja men vad kul då får jag leka emo i nästan 17 veckor! Det är inte så att jag är emot emo:s, men det är väll typ motsatten till mig tror jag. Jag vill helst inte sticka ut från mängden och emosar... Ja dom är emos helt enkelt!

Finaste hunden!
   Skolan rullar föresten på hyfstat just nu. Jag har inte så mycket plugg denna vecka så det är skönt. Imorgon slutat jag senast 11,10 och MAria slutar också tidigt för hon har planerings eftermiddag och slutar då 11,30. Vi kanske skulle ta och rida ut då hellt enkelt. Föresten, jag fick MVG på kemiredovisning som jag hade härom veckan om ett grundämne. Hur glad blir man inte av det, liksom? Dessutom så fick jag VG på matte C-prov trots att jag inte hade orkat pluggat, hehe. Så man kan lungt säga att det går bra iskolan. Hoppas att jag får lika bra betyg nu i tvåan som jag fick i ettan :)
   Nu måste jag hjälpa till och damsuga hemma. Brb med ett träningsinlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0