bullarnas dag!

Hejsan!
Om det är någon som har missat det så är det kanelbullens dag idag. Maria håller på att träna Rabbe (Vemejadå) i dressyr just nu, men jag hinner tyvärr inte varken blogga eller rida idag. Jag har matte prov i  matte c imorgon och ska också bli klar med ett reflektionsprotokoll i svenskan. Imorgon kommer jag dock kunna rida länge och blogga mycket för jag slutar senast 11,10  ska bara ta en sväng på stan och kolla efter lite saker innan jag beger mig hem.

Maria och jag för även en väldigt het diskussion om hur man skriver. Enligt henne kan man ju  ha massor med smilieys. Konstigt att jag inte håller med, men hur kul är det egentligen att läsa följande; Hej :):):):):): Idag :P glömde:/ jag :( min :O cyckelnyckel :@ så :/ jag :0 fick :( gå :O hem o.O :(:(:(:(:(::((::((


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Hahahah, syskonkärlek! min syrra hatar hästar, så det ä lugnt för min del :D



SV; det var så bra så! shoppade loss på primark och åt på chinatown, så jag var tjock och lycklig när jag åkte hem :D



hur hade du det då? :D himla skoj att det var samma plan hem okckså, hur ofta händer det egentligen!? :O

2010-10-04 @ 23:03:40
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0