Bloggpaus?

Jag (karin) kommer inte att blogga på lite mer än en vecka, då jag åker till spanien på torsdag med mina tjejkompisar på semester. Framtills dess så måste jag plugga massor för på onsdag har jag kemi och franska prov. Plus så måste jag skriva ett svenska tal, franskinlämmningar (hata franska!!!), packa men även köpa lite saker. Tur nog får man lön imorgon, men jag har även sparat lite pengar så jag kan verkligen leva livet i spanien... ;)
   Så tisdag eller onsdag nästa vecka hörs vi igen. Och ja jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har verkligen inte hunnit!


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Franska = SKITSPRÅK :(

2010-11-01 @ 01:21:48
URL: http://fkallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0