And That´s Why I´m Still Alive!

Hellu:)

Tränade båda ponnysarna ikväll för Ekan/Moster.
båda gick helt okej fast Rabalder(Vemejadå) gick allra bäst och honom ska jag faktiskt debutera L:c2 och Lb:1 i på lördag på wittvång:D Olle gick mindre bra för jag hade liksom ingen ork i kroppen för jag känner att jag är på G att bli råförkyld, höhö:( Men båda ponisarna MAKE MY DAY! utan dom skulle jag aldrig palla!

När man inte har någon lust att gå ut i stallet elr röra på sig överhuvudtaget bestämmer man sig ändå för att gå raka vägen till hagen där man vet att prinsarna står, Just då vet man varför man lever! att allttid se två glada ponny huvuden komma mot en med öronen spetsad så vet man! Att den ena blir ledsen när man tar in den andra och tvärtom visar att dom verkligen bryr sig, det är därför jag har min tröst hos dom.




Olle idaag i boxen innan träningen<3



Bild på min andra älskling Rabaalder/Vemejadå, han är det underbaraste
som finns i min värld!<3

båda bilderna från idag:D<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv; ja det är inte kul! :(



vad söta bilder :) Är du hopp eller dressyrryttare? :)

2010-10-07 @ 17:42:01
URL: http://puissance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0