Time for ride

Hejsan !
Nu blir det dags för mig att sätta igång och rida. Har en jääätte lång planering över dagen som jag måste följa för jag har massor med saker som jag måste göra under kommande två dagar när jag är ledig. Dock kommer jag nog inte följa veckansplanering genom att  skritta fram länge ut, men jag får rida ett ordentligt pass i ridhuset istället. Det blåser jätte mycket och kallt hemma hos mig så det är inte ett dugg kul :( 
  Innan jag går ut ska jag bara visa en liten bild som jag har målat idag. Det ska föreställa "Rabbe", visst är den lik ? Fick lite insperation av Elina. Snart är jag säkert lika bra på att måla som henne, eller vad tror ni?

  


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; usch, det ingår i mitt program - ser INTE fram emot det! ;S



Nej, det ska jag inte, det krockar med vårt KM, som också går i LB3! :) ska du? :D

2010-11-09 @ 11:23:14
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: warnmark -hästblogg

Sv; Jaa =)

2010-11-09 @ 15:49:41
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0