säämsta bloggen ever!!

Det här är absolut världens sämsta blogg, karin kom hem igår (tisdag) och jag har absoluuuut inte haft ngn tid alls för att blogga, jag har haft fullt upp med att rida Olle, Rabbe och pjotte sen i torsdags och dessutom har Ramona och Elise bott här sedan söndags så jag har dessutom varit väääldigt social:P nyss brände jag en kladdkaka så det luktar blää i hela vårat hus, men det är jag det^^




Hahhaha, hittade en bild från när jag var i Turkiet på min födelsedag med mommo o moffa, då var jga häärligt brun när jag kom hem, visserligen inte på bilden för här är jag bara röd men jag måste säga att jag äälskar den där bikinin:P<3 diggar min miin;P



här var våran utsikt från hotell rummet, det var underbart saknar stället!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0